Hodnocení obchodu

4,9 498 hodnocení
5
464x
4
16x
3
7x
2
2x
1
9x
Nevyplňujte toto pole:
LP Avatar autora Ladislava Kis Pisti | 8.1.2023
Nakupují pravidelně a vždy rychlé dodání,mohu jen doporučit 💯
JS Avatar autora Jana Soukupová | 23.11.2022
Nejlepší kapslová kavá pro lidi s intolerancí na laktózu. Skvělá komunikace, rychlé dodání.
Avatar autora | 3.10.2022
+ Rychlé vyřízení.
+ 0

Avatar autora | 2.10.2022
Vše v pořádku
Avatar autora | 1.10.2022
+ Ochota. Při zadávání adresy jsem nepotvrdil nejbližší balikovnu. A tak mi zásilka měla být zaslána na poštu. Stačil jeden příjemný telefonát a vše vyřešeno.
+ Druh kapslí které jsem nikde jinde nenašel.

Cena, ochota, rychlé doručení.
Avatar autora | 30.9.2022
Naprostá spokojenost, zboží dodáno ve velmi krátké době.
Avatar autora | 30.9.2022
Bleskové doručení zboží. Kapsle jsou dostupné pouze v tomto obchodě a já jsem vždy s nákupem spokojena.
Avatar autora | 30.9.2022
+ Rychlé vyřízení a dodání zboží

Objednávala jsrm už 2x a jsem spokojená
Avatar autora | 30.9.2022
+ Velice rychlé Dodání
- xxx

Spokojenost.
Avatar autora | 30.9.2022
dobré ceny a rychlé dodání
Avatar autora | 30.9.2022
Rychle a cenově výhodně. Sortiment zboží, který v běžných supermarketech nevidím.
Avatar autora | 29.9.2022
+ Rychle dodání

Avatar autora | 29.9.2022
Hned druhy den po objednání a zaplacení jste mi psali, ze je vše vyrizeno a ze přidáte dopravci. Po týdnu jsem nic nedostala a jeste si docílíte mi poslat dotazník spokojenosti?!
Avatar autora (Administrátor) 29.1.2023
Je nám velice líto, ale došlo k výpadku u jedné příchutě Sodastream - dodání trvá týden a nijak to neurychlíme - co se týká dotazníku spokojenosti - ten nezasíláme, to je akce Heureky a neovlivnime, kdy ten dotazník Heureka pošle, za zpoždění se omlouváme
Avatar autora | 29.9.2022
Zboží dorazilo rychle od objednání, jen místo čokolády s mandlemi přišla čokoláda bílá s ořechy....:).
Avatar autora | 27.9.2022
Dobrá cena.
Avatar autora | 26.9.2022
+ Super
+ Přítchut mě chutnala.

Někdy další ráda objednám.
Avatar autora | 25.9.2022
Velmi rychlé vyřízení objednávky, vše v pořádku.
Avatar autora | 25.9.2022
doporucuji,velky vyber,ceny,rychlost dodani--spokojenost
Avatar autora | 24.9.2022
- Po dokončení platby mě prohlížeč nepřesměroval na on-line platbu, kterou jsem zvolila jako druh platby. E-mail o přijaté objednávce mi ale přišel. Psala jsem na chat přímo na stránce, který mě odkázal, že jsou všichni operátoři vytížení a mám napsat e-mail. Ten jsem napsala týž den (14.9.!) a dodnes žádná odpověď, zda pošlou podklady k platbě, nebo zda mám vytvořit novou objednávku.

Avatar autora (Administrátor) 29.1.2023
Pokud neproběhne přesměrování na platební bránu, obdrží zákazník od platební brány Comgate mail, kde je odkaz na kontrolu platby Zároven, po odeslání objednávky obdrží zákazník potvrzovací mail, kde jsou zároven uvedeny podklady k platbě (zálohová faktura) Takže informací má zákazník dostatek. Za nedostatečnou komunikaci se omlouváme - máme nový e-shop a snažíme se odstranit všechny menší problémy, které se vyskytnou
Avatar autora | 22.9.2022
Rychlé a kvalitní doručení.